View Categories

Registrácia účtu a otázky

1 min read

Prečo účet?

Založením účtu získa každý užívateľ prístup prispievať do našej databázy a možnosť využiť tak ďalšie funkcie. Registrácia užívateľov je podmienka, ktorou sa snažíme chrániť vaše kontaktné údaje pred podvodníkmi a v databáze minimalizovali prítomnosť nevhodných príspevkov.

Je registrácia účtu zadarmo?

Áno, registrácia účtu je zadarmo.

Registrácia účtu

Kliknutím na tento odkaz si vytvoríte účet, zadáte svoju emailovú adresu, zvolíte si užívateľské meno a heslo. Registráciu dokončíte kliknutím na odkaz v správe Verifikácia emailu, ktorú obdržíte do vašej emailovej schránky. V prípade, že ste žiadny e-mail v schránke nenašli, pozrite sa prosím do hromadnej alebo nevyžiadanej (spam) pošty. Ak ani tento pokus nebol úspešný, kontaktujte nás, veľmi radi vám pomôžeme.
Pri voľbe užívateľského mena nepoužívajte svoje reálne meno, priezvisko ani emailovú adresu.

Prihlásenie a odhlásenie

V pravom hornom rohu kliknite na tlačítko prihlásiť, zadajte svoje užívateľské meno / email a heslo. Pre odhlásenie tentokrát kliknite v pravom hornom rohu na svoje užívateľské meno a potom na tlačítko Odhlásiť sa, ktoré nájdete na ľavej strane.

Ako prebieha komunikácia medzi užívateľmi?

Komunikácia prebieha elektronicky, primárnym kontaktom je emailová adresa, ktorú každý užívateľ uvedie a potvrdí pri registrácii.

Je možné kontaktovať autora záznamu bez registrácie a prihlásenia?

Nie je to možné. Kontaktovanie užívateľov je možné len pre zaregistrovaných.

Chcem kontaktovať majiteľa alebo nálezcu

Najprv je nutné sa prihlásiť do svojho účtu. Pri každom zázname o stratenom/nájdenom zvieratku nájdete tlačítko Poslať správu. Kliknutím na tlačítko sa zobrazí textové okno kam napíšete predmetnú správu a potvrdíte odoslanie. Odosielateľ nemusí vypĺňať žiadne kontaktné údaje. Recipient dostane správu na svoj e-mail aj s emailovou adresou na odosielateľa (ktorú uviedol pri registrácii) . V konverzácii už potom obaja môžu pokračovať štandardne, tak ako pri každej emailovej konverzácii. Odosielať tak prípadnú odpoveď na svoju správu dostane do svojej emailovej schránky.

Príjemca správy neodpovedá

Trochu trpezlivosti, príjemca správy, ktorú ste mu odoslali len nečíta poštu tak pravidelne ako vy. Môžete to skúsiť ešte raz, vyhľadajte si predmetný záznam, na ktorý ste reagovali v našej databáze a odošlite druhú správu. Ani tentokrát ste neobdržal žiadnu odpoveď? Je možné, že príjemca je stále nezastihnuteľný alebo na správy nechce odpovedať. Napíšte nám, pokúsime sa s príjemcom spojiť a preveriť takúto situáciu.

Zmena hesla a emailu

Heslo a email zmeníte v nastaveniach svojho účtu.

Vymazanie účtu

Účet si môžete vymazať v nastaveniach svojho účtu. K vymazaniu je potrebné zadať svoje heslo. Pozor, vymazáním účtu stratíte všetky záznamy, ktoré ste vytvorili a pridali do našej databázy!

Prihlásiť

Registrovať

Obnoviť heslo

Zadajte svoje užívateľské meno alebo emailovú adresu, na email obdržíte správu s odkazom na vytvorenie nového hesla.